sovmorgon

börjar 11.10 idag! hade en såå himla mysig dag med joakim igår ♥
Har en rätt stor press på mig angående två uppgifter i skolan, så jobbigt det förstör min tillvaro. Men ska försöka göra klart dom idag så jag blir av med skiten.

Och vad ska man ha på sig idag? Jag är inte typen som tar mina jeansshorts som knappt går att knäppa till skolan :p Blir nog änna varmt att ha leggings.. funderar på att klippa av ett par tights och skapa något utifrån det! Lutar mot det iallafall..


/ rrrka




me look like shit. joakim look like love <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Du börjar tänka i mina banor nu unga dam! Klipp klipp klipp för glatta livet :D

2010-06-03 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide