sunshine

Hej där.
Snacka om härlig sommardag! Jag och amanda gick och fikade på söderströms på långrasten idag och sen gick vi och la oss i gräset vis Lidan. Får gärna bli fler sånna dagar denna veckan! Vi skulle ha tre timmar vård & omsorg på eftermiddagen. Istället hade vi en timme och sen gick vi till stadsparken resten av tiden och gjorde lite samarbetsövningar och sådär, var faktiskt riktigt kul :)

Seeeen cyklade jag till ica på hemvägen och köpte lite god mat - för att sedan åka hem och sätta mig på balkongen och bara äta gott och bläddra i en ny amelia som hade kommit! Nice or what!

Ja sen somnade jag såklart, och vaknade annars skulle jag inte sitta här!
Ja det är väl dagen so far.




b y e




same as always, now it's repeating itself all over again.


Kommentarer
Postat av: sofie

så avundsjuk på att du inte har en massa tråkiga uppgifter o göra :(

2010-06-02 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide