time to sleep!!

Ja imorn börjar man kl.08 och redovisning står på schemat! Inte ofta jag kommer i tid när jag börjar så tidigt får jag väl erkänna!
Men det är ganska ljust ute.. och är inte speciellt trött. Men men det kommer snart. Imorn går jag till 20 över två om jag inte minns helt fel! Sen ska jag och joakim mysa runt på stan och sådär, can't wait ♥
Pratade med amanda & emma i telefon förut (samtidigt), eller det var bara amanda jag hörde men ja :p vi ska förhoppningsvis träffas i helgen och det ska isåfall bli superkul! :)
Har goda förhoppningar om denna helgen :) och om en vecka är man i kreta tillsammans med mamma & syster :)

Ni som håller till i lidköping, jag har ett mattips till er. På hemköp vid åhlens har de börjat med en "gör-din-egen-sallad." Så där kan man plocka ihop lite gott utav det man vill ha, som t.ex kräftstjärtar, räkor, fetaost osv :)
Ja jag har köpt två denna veckan!!

Nu får jag sluta med mitt babblande, och herregud vad klockan är är mycket - försöka sova lite!

ta hand om er!

godnatt / rekan




Kommentarer
Postat av: Jesper

Kommer hem på söndag. :)

2010-06-04 @ 17:47:42
Postat av: natalie

jag hörde det! vad kul!! :) kram!

2010-06-04 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide