allt.gör.mindre.ont.sen

Hej där, nu är jag tillochmed tröttare än igår! men har fått skratta sådär så man får ont i magen idag på jobbet! vilket jag inte gjort på länge! men sofie & daniel kommer ju hit sen så då lär det bli ändrig på det : )
Lite uppehåll ifrån praktiken nu när det blir räddningstjänsten för min del nästa vecka och sen är det påsklov. Så det blir två veckor "ledigt" från praktiken nu då. Jag trivs mycket bra på min praktikplats så kommer nog sakna det lite, men har tre veckor kvar efter påsklovet sen :)

Är nervös, ska på antagningsprov imorn på MoP, skulle gjort det i måndags men blev sjuk så som tur var gick det att byta tid. Men gud vad skönt det blir när jag fått det överstökat. Kan inte riktigt pusta ut som man annars gör på fredagar,.

Och ja.. mer händer det inte idag. Sofie och Daniel kommer som sagt hit sen runt åtta, så får väl försöka hitta på något tills dess. Vad nu det skulle vara. Hm. 50 spänn på att jag kommer sitta vid datorn. Taget!





jag vet ful bild för att vara finfredag va!

L A T E R / R Ä K A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide