hej

Jag harklar mig lite innan jag skriver detta, harklar innan jag gör allt känns det som. min hals.. kan den inte bli bra snaaart.
Joakim sover. Han snarkar. Jag sitter här, inget på tv:n som går att titta på just nu men sen klockan nio måste jag slita mig mellan hollywood-fruarna och saltön. Det kommer bli det förstnämnda, hjärnan räcker inte till för mer än så. Klockan tio på kanal 5 är det dags för ett annat mycket bra program - boston tea party. : ) titta på det!

Jag lever efter tv-tablån verkar det som. Men det är inte sant som tur ärrrr! Imorn ska jag plus några andra till räddningstjänsten, kan bli kul .. kan bli dötrist .. eller alldelles alldelles .. underbart. Jag ger er en utvärdering av det hela imorn!

Har inget mer att säga, eller .. lyssna på Turn of seasons med Amber Oak.
Sen måste jag bikta mig lite, jag har ätit pizza tre gånger på sex dagar! haha jag kommer snart rullande på en gata nära dig!

Såå nu är jag lite nöjd.

Kram från räkis



random bild som ungdomarna säger!

Kommentarer
Postat av: lina

saltön! Men jag brukar kolla på repris av hollywood fruarna på söndagar :)

2010-03-24 @ 13:27:48
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide