i natt så vill jag vara fri

hej skriver en mycket trött natalie .. åkte till kvänum och tillbaka förut inom fyra timmar. saknar kvänum och pappa så fort jag åker därfrån. Mina dagar ser ganska mycket likadana ut nuförtiden - jobbar mellan 7 och 3..  tv:n, datorn och sängen blir mina tre favoritersysselsättningar när jag kommer hem.

tänkte skriva lite om en sak jag blir upprörd av,  när man (jag) försöker ringa till sjukhuset och avboka tid. Då säger en telefonsvarare "vi har haft fullt på samtal idag, var god ring en annan vardag". Jag har ringt i flera dagar och samma jävla sak. Det blir ju böter om man inte avbokar sin tid en dag i förtid. Detta har dom räknat ut. Kräken!
Dagens diss kan vi kalla det.



kram från lilla räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide