jag vill tipsa om..

en dokumentärfilm uppdelad i två delar och som är gjord av Maud Nycander. Hon (vi tv-tittare) får följa några människor som är intagna på en sluten psykiatrisk avdelning på St Göran i sthlm. Jag tyckte det var mycket intressant och vill därför tipsa om detta. Gå in på svt play och sen dokumentär så hittar ni det.

Det var det, jag har påsklov men inga planer direkt. Fick eller har lite ångest över att livet känns så tråkigt just nu. Varför är jag i lidköping för? Kunde lika gärna varit i kvänum, händer inte mer här om man inte känner någon här liksom. Hm, vad jag redan vet är att detta är en dag då jag går runt i fula kläder, skiter i smink, sitter för länge vid datorn/tv:n & äter fiskpinnar och pulvermos.
Japp det är den dagen idag.



nyaste bilden på mig typ,.' när jag kokar.


ha det fint .  /natalie

Kommentarer
Postat av: lina

min dag ser ut så med typ :)

2010-03-30 @ 14:27:39
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: dididida

jag åt fiskpinnar och mos idag

2010-03-30 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide