måste.sluta.nysa

Jag är bäst på att ha-ha-ha-tjooooooo ha nysanfall! Jösses måste vara upp en 20 stycken nu..
Har sovit ett tag sedan jag skrev senast, det var skönt .. att kunna sova lite utan att väckas av världens värsta melodi - min alarmsignal.
Men vad läser jag nu, andra avenyn kommer igång idag igen! kvällen är räddad ' Har ju varit uppehåll i massa program nu när det vart OS, men jag tycker om OS såå jag har överlevt. Saknat "på spåret" lite kanske..

Ska genast gå in på svt play nu, btw visst är "what's the point" med johnossi bra? det är veckans låt I would say if it's okaay.


fläta har blivit standardfrisyren nu på praktiken..


kram räkan


Kommentarer
Postat av: lina

whats the point är as bra :)

2010-03-09 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide