nothing to do

MODETEST:

Beskriv din stil med 3 ord: svart, skjorta, leggings
Vad innebär mode för dig: att vrida modet ett steg längre än alla andra ( vilket jag inte gör men blir impad när andra gör det)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? jag tycker om monki, indiska, gina ibland, åhlens
Shoppar du second hand? Nej det gör jag väl inte, men min syster är en hejjare på det!
Vilken är din favoritdesigner? Är inte såå insatt
Vad är din favorit i vår? mönstrade leggings
Hur mycket shoppar du för i månaden? inte mycket alls! lägger mest pengar på presenter : )
Dyraste plagget respektive billigaste? älskar att fynda! hm, köpte en kort vit t-shirt för typ 25 spänn på jc .. dyraste vet jag inte. tycker inte om när det är dyrt!
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? kommer förhoppningsvis kunna shoppa myyyycket mer :)
Brukar du tröstshoppa? ohja
Högklackat eller lågklackat? lågklackat, jag är en typisk tygsko/converse-tjej men jag tycker det är mycket snyggt med högklackat
Vilken är din drömväska? hm, jag har ingen aning
Vilket blir ditt nästa köp? leopardleggings tror jag, eller några mer färgglada
Vilka är dina stilikoner? elin kling, lykke li, min syster
Favoritplagg just nu? mina leggings
Favoritaccessoarer? många stora ringar :)




lykke li


//natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide