old times

hej hej, sofie klagar på att jag uppdaterar för sällan. Men har haft lite skrivkramp, ok? Idag har jag varit i kvänum, eller kom dit i lördags men jaa, idag tittade iallafall jag och pappa på videoinspelningar från när vi (jag,sofie & jesper) var små :) lika roligt varje gång! Det finns ett klipp där jag och sofie sitter i en duschbalja (typ 3 och 2 år gamla), och sofie ger mig badvatten som hon häller  i min mun. Pappa som filmar säger " Nej Sofie! natalie får ont i magen om du ger henne mer" Sofie svarar med att hälla i ännu en kopp med tvålvatten i min mun och säger oskyldigt "jag ger henne bara". Vad var det för svar Sofie? hihi så kul!  sen finns det ju några andra klassiker som bara jag, jesper och sofie och ja, min familj förstår så det får vi väl hålla lite internt!

Vad har jag mer gjort i helgen? Hm, jag har målat lite.. me love painting. Sen har jag spelat piano också :) Jag antar att jag måste ge en liten kommentar om gårdagens schlagerfinal också .. Heja alla länder förutom Sverige, lite så känner jag.

Ja men nu känner jag mig nog ganska klar med detta inlägget, godnatt godnatt!


kram på er / natalie


Kommentarer
Postat av: sälen

haha jag älskar det filmklippet!



fin bild btw!

2010-03-15 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide