rubrik ska man ha ja

hej! (igen) ja vad ska jag göra nu då, jo jag lägger upp några bilder jag tog precis!

tog en power nap, därav ruffset!


oj sicken dålig kvalité eller bara en smutsig spegel kanske ;p


tänkte prata (skriva) lite om twilight. Alla har väl sett de två första filmerna och jag vägrade faktiskt länge att titta på första filmen, trodde inte det var min grej. Men åhh man vill inte att dom ska ta slut. Jag tycker om dom för att kärleken är så vacker, " I will love you forever"  och andra fina kärleksförklaringar .. men det är nog tyvärr bara så på film. Accept it!!

funderar starkt på att cykla till ica och köpa nåt gott, lite tisdagsmys. tisdag, ja det är väl en riktigt tråkig dag. Men jag tror jag gör så, åker och köper nåt gött alltså!


b - y - e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide