sms

Ska iväg till jobbet om någon timme, men imorses förstördes min sovmorgon av ett visst sms där texten löd: " Grattis till ännu ett år! Hoppas du en trevlig dag får. Önskar vi i Lidköping". Konstiga sms på morgonen brukar följa med i min pågående dröm, så sen när jag vaknar får jag gå tillbaka och titta om jag verkligen fick det. Jag undrar vem det var till, kanske borde jag svara. Ja nu gjorde jag det, hihi. Jag skrev "Om "ni i Lidköping" inte redan märkt att ni skickat till fel person kan jag nu meddela att så är fallet. Lycka till. "
Ganska bra eller?

Ska laga iordning lite mat nu innan jag cyklar iväg..





Ha en fin dag
räkan

Kommentarer
Postat av: sofie

hihi nice

2010-03-11 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide