söndag

Söndag, vad är det för en dag egentligen. Det är meningen att man ska slappna av, eller? Men det första jag tänkte imorses när jag vaknade var att shiit jag har minst två uppgifter som ska vara inlämnade imorn!! Så jag kan inte slappna av, jag måste gå med dom där uppgifterna på mitt samvete hela dagen. Hm hm.

Vi var och bowlade igår! ( jag, sofie, daniel & mor ) Det var kul! Jag kom inte sist iallafall så det var jag nöjd med :p Daniel vann ska jag väl nämna också!
Jag känner att jag vill bowla idag igen! Bowlingabstinens!! Nästa helg maybe : )



Ska väl fixa iordning mig nu'


hur goo är inte denna bilden då.. sommarkvällar i like!



/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide