vann precis..

en omgång av detta spel över mamma & joakim! endel frågor är extremt svåra och andra jättelätta, det är en rejäl blandning kan man säga. Men jag vann tjoho, är redo att möta andra familjemedlemmar+daniel i detta spel!




imorn börjar praktiken då, är inte så nervös.. jo lite kanske, jag kanske inte hittar dit - är mycket bra på att vela bort mig i pressade situationer nämligen. okej, i alla situationer.

ska hoppa på joakim nu & så ska vi (jag) titta på tv!



kram från räkan




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det vill jag spela! jag kanske kommer nästa helg och besöker lidköping, fast det beror på hurvida Daniel får jobb då eller inte annars skulle Linnea och Pär (daniels vänner) komma på besök. Annars kanske du kommer nästa vecka för vi har ju inte spelat in alla låtar än, daniel har skapat en myspace åt oss nu btw. Lipton it is.

2010-03-02 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide