what to do

ska jag fortsätta blogga eller inte ?



just det jag skulle skriva hur det var på räddningstjänsten/brandkåren idag.. det började pisstråkigt med att gå runt som värsta studiebesöket. Fick utförligt reda på hur man rengör en slang, vilket går in genom ena örat och ja, resten kan ni. Ja det var på gränsen till man somnade ett tag, men sen blev det matrast.. då gick tiden lite. Sen när vi kom tillbaka var det några brandmän som tog hand om oss, fick åka lite olika brandbilar + en såndär liten lyft som dom åker upp och i typ höghus och räddar folk med. Var uppe typ 32 meter, lite coolt. Det blev jättekallt att vara ute och greja när det läckte in vatten och sådär, men slutade vid en halv tre sen.
Ja det var väl det.

fucking jävla skitdag annars. Behöver slå på någonting - akta er.



därför en glad bild! festivalsommar here i come!!


bye / me




Kommentarer
Postat av: Jesper

Fortsätt blogga! :)

2010-03-24 @ 00:07:01
Postat av: sälen

klart du ska fortsätta blogga vad ska ja annars göra på dagarna..

2010-03-24 @ 12:04:13
Postat av: lina

fortsätta blogga såklart :)

2010-03-24 @ 13:29:33
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: Daniel

Klart du ska fortsätta!

Du kan gärna få byta med mig! jag vill gärna vara brandman:)

2010-03-26 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide