you kill him and I kill her.

orkar inte vara arg mer men lika förbannat är jag det ändå. det tar på krafterna och det äter verkligen upp mig. Vem är jag nu igen, jag vet inte, jag minns inte. Behöver börja med någon kampsport, så att jag gör av med all jävla skit jag har inom mig.

9...10 okej nu fortsätter vi, var inne en kort sväng i stan förut. Det var för mycket folk, och jag kände hat mot allihop. Så jag cyklade hem igen.. Köpte två tianlotter lite spontant, är det dom som ska vara min räddning, eller vinner jag tio kronor utan att få klave när det är klave det ska vara. Jag vet inte. Vi får se.

En glad nyhet kanske, ja det verkar som att en resa till Kreta i sommar är bokad och klar. skönt

Just det, jag tänkte på en sak/har tänkt på en sak. Vad vill man helst vara, hjulbent eller kobent? Frågan dök upp i mitt i huvud tidigare idag när jag gick bakom en extremt kobent person.

Får ni plats med ett hjul mellan benen eller hur verkar det?



cute cow!



/ shrimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide