åh jag tror ..

att detta blir en go helg :) för det första eftersom jag fyller år på söndag ;) sen också att ha alla mina närmaste hos mig! :)

jahaja vad har hänt idag, hade bara två lektioner men med 2 och en halv timmars mellanrum. jippie. jaja det gick okej ändå, stars har ju 70% på allt i butiken så där tog man några varv :p

slutade sedan halv tre typ.. :) och joakim är här! och natalie är här heja heja jesper är här och i vårt glada gäng har daniel och sofie som gäst och heja heja mamma är hääääär. . - ja det är dom som är hemma ikväll :) sen kommer mormor & pappa på min födelsedag också :)

mitt spotify är uppdaterat nu också.. orkar liksom inte ta tag i det där -lägga-till-vänners-spellistor-grej- men får la göra det. men varför ska alla få veta vad jag lyssnar på och kopiera min musiksmak? ;)



tycker det är alldelles för kallt för att vara maj.. när jag tittar tillbaka på bilderna från egypten blir jag så sugen på sol! bilden är tagen på en liten båtresa vi gjorde där - och ja jag är lite bränd i ansiktet kanske ;D men bjuder på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide