förlåt för dålig uppdatering!!

Men jag har varit i andra tankar helt enkelt antar jag.
Imorn blir det studiebidrag :D och i veckan ska jag försöka hinna med att köpa en till bikini. Bra att ha två när man åker utomlands :) Just det vi måste kanske prata om eurovision! Jag hade ingen favorit men jag satt ändå och hoppades att inte tyskland skulle vinna. Rumänien (dubbelpianot) var helt ok! Likaså georgien och de andra länderna som ligger omkring där! Men jaja så är det varje år and i love it.

har ingen speciellt att berätta om helgen egentligen, har tagit det väldigt lugnt bara.

återkommer när jag har nåt roligare att skriva :)

/ räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide