hallå eller.

varför bloggar man? kanske för att skriva av sig, kanske för att få lite r-e-s-p-o-n-s. hörde ni det? jag menar läste ni det nu? "en liten pik till er"

Sedan jag skrev senast har jag hunnit duscha och titta på efterlyst. Precis som jag skrev. Blir förbannad när jag tittar på efterlyst. Är folk inte kloka i huvudet längre? Hur fan kan man utsätta gamla människor för sånt vedervärdigt våld. Blir.så.arg. Vad mycket idioter och psykopater det finns där ute.
Sedan tycker jag efterlyst borde ge mer tid till leif gw. Han är liksom mänsklig och ärlig sitt sätt att uttrycka sig, han vet också vad han pratar om. Mer tid åt GW alltså!

Jaja nu ska jag äta toast.






och godnatt.

/ n

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller helt med! gogo natalie!

2010-05-28 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide