hej!

oj hej med utropstecken! men jag är ganska glad idag faktiskt! gick i skolan halv tio till lite över ett - lagom va :D
sen så har jag blivit preliminärt intagen på MoP :) och imorn är det lite klassåterträff för tjejerna från högstadiet :)) ska bli skitkul! vädret verkar ju inte så lovande.. men jag hoppas ändå att det blir lyckat.

håller just nu på med lite packning, ska åka till kvänum ikväll.. sen vet man inte hur många dagar man blir kvar liksom, så vet inte hur mycket kläder jag skall taga med.

just det, var inte och läste alex shulmans blogg som vanligt och han skrev lite om olika saker, men skrev också en viktig grej. Om några dagar ska flera kändisar gå i ett "toga-tåg" och det gör de i och med en insamling till alzheimerforskningen. Man kan skicka ett sms och skänka 10 kronor - skicka TOGA mellanslag en av känisarnas namn, typ ALEX och skicka sedan till 72790. alltså TOGA ALEX till 72790. läs mer här
Gör det nu, det är viktigt.

Har inte så mycket mer att säga än att jag ser att det pissregnar ute. fan då. men ska inte bli sur nu. nu är vi glada!





ett till kort från min födelsedag, blir som en lite följetong detta hehe. sofie är jättefin på detta kort!

kram på er




Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du blev intagen :)

Hoppas det blir bättre väder till imorgon oxå!

Jag skänkte pengar :D

2010-05-12 @ 20:25:33
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: sälen

du är fin <3

2010-05-12 @ 21:57:26
Postat av: Ärtan <3

Vad fin du är hjärtat ! :D <3

2010-05-14 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide