jag läser..

igenom mina gamla blogginlägg, det är ganska kul att göra det. Det är ju nästan som en offentlig dagbok typ. Ibland skriver jag mycket dåligt men ibland är jag ganska rolig tycker jag. Anyway, idag är det en lite speciell dag för alla som går på DLG, det är karneval. Men jag har råkat hamna i en klass när initiativtagandet och engagemanget är noll. Så typiskt, men men får se om jag cyklar in till stan sen och tittar på spektaklet.
Nåväl, sommarlovet närmar sig, jag har bara en och en halv vecka kvar här på DLG. Det ska jag väl härda ut! Sen blir det Kreta, jag längtar verkligen verkligen! Ska bli så skönt att komma ifrån allt :)

Ut i solen nu med er!!




mm den tårtan skulle inte vara fel nu..


/ natalie







Kommentarer
Postat av: sofie

jag ska baka tårta till skolavslutningen! om du kommer får du också smaka ;)

2010-05-31 @ 21:35:44
Postat av: Lina

Kollade du på karnevalen? :)

2010-06-03 @ 16:55:46
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: natalie

haha nä lina jag kom in till stan typ precis när det var slut :P men såg till utklädda folk iaf ;p

2010-06-03 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide