Jag ska

titta på delfinal 1 i ESC nu. Kommer eventuellt med ett utlåtande om programmet senare.



Förresten! - den filmen/dokumentären jag skrev om för ett par dagar sedan, jag skulle ju skriva vad jag tyckte om den. Jag tycker den var mycket intressant, nästan lite läskig ibland. Men man får ta ganska mycket med en nypa salt eftersom det är hypoteser om vad som kan hända när inget mänsligt liv finns kvar. Men jag ville absolut se klart filmen och tyckte det var tråkigt när den var slut. Den var absolut sevärd!

/ räkalie

Kommentarer
Postat av: sofie

vilka var det som gick vidare? jag missade det X)

2010-05-26 @ 12:00:37
Postat av: natalie

estland gick ej vidare, men hon i den stora räda klänningen, dom konstiga som sjöng först, han med platt vitt hår, albanien, ryssland, de med vita kläder -grekland kommer inte ihåg de andra just nu!

2010-05-26 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide