klockan är mycket och det är skola imorn och..

Hm, hej. jag är kluven, eftersom jag har ett så starkt minne av att jag inte har någon engelska på morgonen imorn. Men på intranätet, som inte är så pålitligt men ändå, ja där står det att jag har engelska. Så ska jag ta sovmorgon eller inte?
Okej jag tar sovmorgon och hoppas på det bästa.

Idag, så har jag varit ute ganska mycket. Jag och pappa gick en sväng, stannade vid skolgården lite, pappa berättade nåt minne från förr och sen spelade vi lite fotboll. Gick också tipspromenad ska tilläggas! det är tradition. :)

Har verkligen inga större planer för denna veckan men hoppas på att få träffa joakim imorn iallafall <3 :) Kretaresan börjar också närma sig, typ tre veckor kvar nu.. och ska ju vara där i två veckor så får nog nästan börja packa snart!

Det var det.. ska strax krypa ner i sängen och bläddra i fredagens NLT.


haha hittade denna bilden i bildarkivet så den tar vi!


/ rrrräka

Kommentarer
Postat av: Joakim (:

tycker allt att du ska färga ditt hår mörkt igen ! sexy ;)

2010-05-17 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide