not. today

vilken skön låt jag lyssnar på, ger mig lite jävla power. ( Jenny Wilson - Like a faiding rainbow)
Sen verkar också Johnossis nya album bra, har mest fastnat för mavericks än sålänge.

Kort skoldag, känns som jag aldrig har nåt att göra efter skolan bara för det. Sen när man har massa att göra går man till fyra. Jaja .. sen efter skolan så cyklade jag till söderströms konditori och köpte mig ett stort wienerbröd med choklad på.. cyklade vidare till lidan och satte mig där. Vilken livsnjutare jag låter som. Kändes konstigt att skriva livsnjutare, nu när jag smakar på ordet tycker jag inte om det.


jag i söndags. i solen. i kvänum.



Kommentarer
Postat av: Lina

Johnossis nya album är bra :)

söt du är!

2010-05-05 @ 16:27:21
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide