sorrow found me when I was young

Hej hej, konstig dag har det varit hittills. Men jag känner mig stark. Vad skönt det ska bli att komma därifrån!

Igår skrev jag lite snabbt om ESC, tycker det var tråkigt att Estland inte gick vidare! Det var en rätt skön låt. Sångmässigt var det inga direkta höjdare igår. Och hamsterfrisören hade verkligen varit i farten x) "internt skämt"!!
Ja vad ska jag säga mer om spektaklet. Jag tycker om det. På ett sätt har ju programmet ändrats, men det är ändå samma känsla. Programledarna har fortfarande knackig engelska. I de östeuropeiska länderna sjunger det SCHart istället för heart. Ja det är väl som vanligt.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på! Försöker få tag i de sista avsnitten av lost, har jag nämnt att jag haft lost-marathon de senaste dagarna? Jaja det har jag haft iallafall. Så Jesper, säg hur jag ska göra!!


well well well..


/ räki


Kommentarer
Postat av: Lina

söt chey!

2010-05-27 @ 21:17:39
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide