update!

är i kvänum så blir liksom inte att man sitter inne på internet lika mycket som vanligt! men jag kan väl göra ett litet sammandrag av de senaste dagarna,

  • torsdag, klassåterträff med tjejerna från gamla 9grön :) vi spelade kubb & grillade bland annat och det var en härlig kväll helt enkelt! :D
  • fredag (igår) såå på kvällen åkte jag, emma & jessica till terrassen i falköping och dansade gärnet! Jag älskar att dansa har jag kommit på! Blir liksom inne i min egna lilla bubbla :p
  • idag lördag så har joakim varit här och vi har tramsat oss som vanligt, spelat fotboll och sådär. älskar dig ärtan <3
och precis nu så sitter jag här! började titta på en ganska rolig film på tv:n men det är ju alltid en "jobbig" period i alla filmer när allt skiter sig, så jag pallade inte titta mer :p

ha det fint.

/ na .




Kommentarer
Postat av: sälen

call me <3

2010-05-16 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide