tisdag

sitter och lyssnar på våra låtar på myspace, tycker mycket om att lyssna igenom dem nån gång ibland :) har skrivit adressen tidigare men för er som missat, http://www.myspace.com/liptonmeander - that's my band! min syster <3 grattis på namnsdagen i efterskott sofie, det var sofia jag vet men pappa hade som vanligt gjort om a:et till ett e. åh, nu vill jag att alla mina syskon ska vara här! Vad tråkigt det är egentligen att vara så utspridda.

läser ni fortfarande eller? okej, imorn så ska jag och ärtis gå på stan. detta är vad jag behöver köpa
  • bikinitrosor
  • brun kofta
  • vita tygskor
  • bh & trosor
  • övriga sommarkläder!
förresten har det varit en helknasig dag! känner verkligen att idag har varit en dag då jag verkligen levt i nuet och gjort precis som jag vill! så ska livet vara? :)



Jag vet! Skriv hej i kommentatorsfältet ni som vågar :)

/ räkpaj



vi fortsätter på knastemat! ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej snygging :)!

2010-05-19 @ 11:07:34
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/
Postat av: säl

knaste mat

2010-05-20 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide