allt var svävande men nu så ser jag klart

Tisdag.
Denna dagen blev inte riktigt som jag hade trott. För det första försov jag mig. Sen när jag kom till Mop så var alla ettor i stora salen och jag bara whaat, och då skulle man tydligen gå runt och konversera lite med de i b-klassen och vice versa. Och sen fick man reda på att vi hade nån brandinfo-grej mitt på dagen så hade ingen gitarrlektion, dock var min gitarrlärare sjuk ändå så. Men ändå! Kändes surt att ha släpat med gitarren i onödan. Inte så gött att cykla med gitarr.

Efter brandinfon som jag hade hört föruuut så gick jag, ann-lo, ambjörn & viktor in i stuidiosalarna och tränade lite logic inför provet på fredag! Vill verkligen få bra betyg på det provet ..

Hm hm imorn blire en dag på katedral & så har vi bad på idrotten, hoppas det finns bubbelpool på skaras badhus? Tell me there is!

take care

/ natali e






Kommentarer
Postat av: säl

gud vad lik du var mamma på den bilden :O

2010-11-17 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide