blitt sparkad runt några gånger

Det är finfredag igen. Inte för mig personligen, har haft en sådär bad-hair-bad-make-up-day. Men har en fin klänning iaf ;)
Har heller inte haft någon "riktig" lektion idag. Dagen började med att vi skulle till domkyrkan och lyssna på MV & OP, det var fint. Höll dock inte på så länge så hade rast i mer än tre timmar :p sen skulle min grupp ha ljudproduktionsteknik men då skulle vi gå till min lärare bengans musikstudio, det var riktigt stor alltså.. så nästa lektion ska min grupp spela in något där!

Efter skolan ..
så blev det bowling med kära klasskamrater, gick inte bra alls för mig men ;p kul ändå! Efter bowlingen gick vi till nockes och fikade en bra stund :) och nu är jag hemma och väntar på min syster & mat!

mycket bilder tagna idag så det kommer väl.. nån dag.






/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide