jugband blues

.
för
mycket snö idag. tog mig nästan inte fram till busshållplatsen imorses, höll på att ge upp när snön blåste i ansiktet & sminket rann och ja det var riktigt jäkligt. det värsta är att det kommer vara exakt likadant imorn..

har slagit in julklappar idag också, det tog sin lilla tid. (Nej jag har inte redan köpt alla julklappar.)

Gjorde också svenska-uppsatsen som skulle vara på fyra sidor. be proud of me.
Bör dock tilläggas att jag skrev extremt stort och tvekade inte på att göra s.k styckeindelning lite här och där..

Men detta är jag idag. i färg. och utan. men det ser ni ju. why am i still writing..






go to sleep allright . / n

Kommentarer
Postat av: ssäl

finare i färg

2010-11-24 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide