kvällstankar

Vet ni. Jag har så väldigt fina och bra vänner. Och är så himla tacksam för det :) ni vet vilka ni är ♥


& här sitter jag och spelar gitarr, spelar på nya låten mest. Behöver en rad till eller två så är den i princip klar. Eller nej jag blir aldrig klar ;p
Jag tror det blir en bra vecka, eller ja det som är kvar utav den. På torsdag blir det fika med amanda & sen på kvällen är det öppen scen på Mop och det blir säkert trevligt med ett trevligt sällskap och trevliga band och trevlig musik :)) sen är det nästan helg med borås och tjosan och sen har vi tydligen studiedag på måndag och det tackar man väl inte nej till!

Okej. En grej jag borde lära mig är kanske att leva mer i nuet .. ;)

Men men var inne på min lilla toka ann-los blogg förut & där fick jag syn på mig själv ;p

jag med sax-pose & rebecka med snygg-posen i skolan ;) och ann-lo med fotograf-pose :)


godnatt godnatt!

/ eilatan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide