nej jag

har absolut inget kul att skriva, egentligen. idag är bara .. en dag. och jag är jävligt hungrig. väntar på hemgjord pizza, gaah gott!
Om ni vill veta så hade jag bara en lektion idag också, slutade efter jag hade skrivit ett prov på morgonen. Men stannade och hängde kvar med godingar i skolan, spelade lite piano och sådära också.
just det, jag var ju på "öppna scenen" på mop igår, ett samarbete mellan mop + scen skara. Så det var lite allt möjligt, olika band, stand-up, teaterinslag och så vidare. Riktigt mysigt koncept faktiskt, nästa gång det är öppen scen tänkte jag att jag & syster yster ska vara med med vårat "liptonmeander" :)

Mm och på bussen in till skara igår skrev jag en låt, bara sådär. Nu behövs "bara" komp. .

i övrigt ska jag ha en riktigt kul helg :) imorn är det iväg till borås med 21-årsfest & sen ullared på måndag med sofie & hennes daniel! här ska det handlas julklappar minsann.




ta hand om varandra nu

/ natalie






Kommentarer
Postat av: sälig

we´re going to have so much fun!

2010-11-20 @ 13:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide