pass it on

När jag kom hem idag öppnade jag som vanligt postlådan, och vad låg där om inte skolkorten! rev upp kuvertet direkt, och ja det blev väl helt ok.

Min dag började lite dåligt. Med en femton minuter sen buss. Blev lite sur på det, men ja hade ljudteknik sen.. försökte faktiskt hänga med idag! Sen hade vi som vanligt ensemble, "vem ska jag tro på" med thomas di leva spelade/sjöng vi!

& här är skolkortet på min grymma klass mop1a :)



hittar ni mig eller? typ mitten, nästan.

fick tillbaka ljudet till datorn idag också tack vare min tekniska bror :)) så nu ska jag kolla massa missade tv-program och sådära!

/ n .a a

Kommentarer
Postat av: sälo

Det ser ut som att du blev väldigt fin på bilden :)

2010-11-15 @ 20:50:41
Postat av: Rebecka

Tycker att det var väldigt bra att du la ut bilden på bloggen och på fejjan:D:D det blev skitsnyggt ju, kan inte sluta komma på alla snyggingar:P

Kram<3

2010-11-15 @ 21:45:38
URL: http://thecornerofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide