ska jag skriva "snöööö"?

Dagen började riktigt illa. Måste man säga. Nää jag är väl inte ensam om att ha cyklat i full snöstorm, hamnat bakom någon grusmaskin och glömt vantarna hemma. Och sen när man kom till skolan, som vanligt på tisdagsmornarna har vi MOP-möte. Där det utdeldeas kollektivbestraffningar till höger och vänster, automaten bort, tidningen bort. Tack för det..

Dagen blev sedan bättre..
Jahaja sedan var det dags för körsång, äkta julfeeling med lucialåtar och snö utanför fönstren. God mat var det också på stadt, för oss veggisar, lasagne (: hade gitarrlektion sen också, gick igenom nytt men satte mig ner med gitarren direkt när jag kom hem såå det blir nog bra. Har en ny låt på gång också, känns kul!

slutade 12.20 idag och det ska man väl inte klaga på, ska nog inte klaga på att bussen "bara" var sen en kvart hem heller, har nämligen hört om värre från vänner ;p

Imorn önskar jag mig lagom med snö och helst vindstilla. Och idrotten får gärna vara inställd. ;)
Tack vad bra då säger vi så.

/ räkpaj



en bild på mig & ann-lo från när vi var i GBG får det bli!


Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

svar: haha vilken dag !

och vilken guld bild :D haha <3

2010-11-09 @ 22:30:37
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Jesper

Massa snöööööö...

2010-11-10 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide