the snow abides

idag kom den, första vurpan. kommer nog bli ett par vurpor denna vinter såsom vädret är och som jag stressar på morgonen ..
det är mycket i skolan nu också, prov.. inlämningar. Sjukt omotiverad är jag.

Hmm fy vad trött jag är också.. men får bli lite gitarr nu (har uppspelning för min gitarrlärare nästa vecka) & sen hoppa in i duschen.


räkan in school

Ser väldigt pluggig ut på bilden. vilket är bra. men sanningen är den att jag på den mattelektionen satt & skrev ner en låttext. Inside-information!


ska tipsa om en låt också, gammal men ack så fin. pale blue eyes med velvet underground

/ n a a



Kommentarer
Postat av: martina

sv - wie! vad härligt :D tack detsamma sötis!

2010-11-25 @ 20:33:01
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide