middle of the week

vet inte varför jag plågar mig själv med att gå igenom en massa gamla bilder. Men gör det ändå.

Veckan har gått fort hittills.. imorn kommer sofie hit på kvällen, på fredag blir det rep igen på mop och sen är det helg och ja, snart är vi där. På måndag är det som sagt uppspelning på mop, jag ska spela piano/synt på två låtar, spela bas på en & sjunga på en. Låten jag ska sjunga tillsammans med Helena är "Oh father", fast i lite egen tappning skulle man kunna säga. Jag ska sjunga rätt höga partier så det gäller att inte hålla tillbaka, då blir det skit. Måste lära mig texten helt utantill också, såklart.

Äh hejdå
/ na


Kommentarer
Postat av: sälen

det kommer gå superduperbra! vi ses imorn, saknar dig <3

2010-10-13 @ 21:38:17
Postat av: Rebecka

sv. jag är jätteglad att jag har lärt känna dej oxå natalie!:) sicken tur jag har att ha dej som vän<3

2010-10-14 @ 20:56:52
URL: http://thecornerofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide