seems like someone changed the rules

Sitter här och äter en clementin som uughh "tastes funny". Älskar clementiner det är inte så alltså..
Jag har fullkomligt chockat min kropp med c-vitamin det senaste.
Nog om frukt..

Igår var det spelning, jag var hypernervös som jag alltid blir när det är nåt på gång. Men jag hade inte behövt vara det, för det gick faktiskt helt okej. Och skitbra om man ser till resten av ensemble-gruppen :)
Önskar jag hade bilder. Men det var nån i trean som tog massa kort bara.. men går väl inte att få tag i.

Om jag ska berätta nåt om denna dagen så är det väl att vi börjar repa lite jullåtar med kören.. vi altar fick svåraste stämmorna men det ska väl fixa sig :) mysigt att sjunga jullåtar.. Sen hade jag gitarrlektion, gick helt okej. Har mycket att lära mig till nästa vecka men känner mig faktiskt motiverad'

ska plugga lite samhäll strax också.

/ räkan





damn it hurts.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide