sömnbrist.

oj vad lite jag sovit på sistone.. märks när man kommer hem från skolan. Är som att jag skulle sprungit ett marathon eller nåt.
Anyway! Idag var det prov i samhäll om valet & ja, det gick nog okej även om jag inte hade pluggat speciellt mycket. Seen hade vi matte med en lite speedad lärare.. För att sedan ha svenska, blev lite urflippat ibland :p SEN hade vi idrott, ja gott folk jag är med på idrotten nuförtiden ;) det var inte speciellt kul men det gick väl!

Resten av den här dagen ska jag; städa mitt rum ( det ser förjävligt ut ) , trodde inte jag hade så mycket kläder.. men har tydligen det :p
Baka muffins! Och laga mat .. Min kära syster kommer nämligen hit ikväll :)) looking forward!

weird pic of me today, mate


/ na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide