toorsdag!

Bra saker just nu:
att det gick bra på mitt samhällsprov :)
att fler läsare hittar hit - kul! jag får börja blogga lite oftare! :p
att jag har så goa klasskompisar!
att det snart är helg :)

Dåliga saker behöver man ju inte tänka på.
Så det skippar vi. :)
Imorn är det redan fredag igen! Tiden går fort alltså ..

OCH!
Måste bara berätta att min kära syster har tagit körkort idag! :) Så glad för hennes skull! :)) vi firade med marängswiss! Jag är en mycket stolt lillasyster :)






take care / natalie







Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

du är så söt gumman :)

nattie på dig ! <3

2010-10-07 @ 22:30:38
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: sofie

vad gullig du är <3

2010-10-08 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide