if it be your will

IDAG:
har jag haft ljudteknik & ensemble på MOP. Förstår inte mycket av ljudtekniken, mest en massa nya ord.. men förstår ensemble bättre om man säger så, som tur är.

imorgon är det ingen skola för min del, eller ja hela katedral har väl studiedag antar jag så, så är det. ons-tors är katedraldagar, så får gärna passera fort. Sen på fredag blir det eventuellt bowling i skövde med några eller kanske många från klassen. På lördag blir det Ullared!

& Grattis mamma som fyller år idag!


/ räkan


btw, funderar förresten starkt på att färga håret mörkt igen.,







Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Du får Gratta Annita ifrån mig :D

Ja på lördag är det ULLAAAARED!!! länktar!

2010-09-20 @ 22:18:10
URL: http://texkex.bloggplatsen.se
Postat av: sälig

asså du är ju typ asfin i blont hår

2010-09-21 @ 11:50:27
Postat av: Lina

Tycker du ska färga mörkt, det passade dig :)

2010-09-23 @ 20:24:00
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide