han tuggar kex..

heter en bra låt med laleh. inte det jag skulle skriva om men. ah.



idag var första skoldagen efter lovet.
det hanns med morgonmöte med noll info i princip sedan vart det körsång, sjöng i mindre grupper idag så att vi kunde visa vad vi går för för körledare anders borg! gick ganska bra tror jag!
sist men inte minst gitarrlektion med ann-lo inför vårat gemensamma uppspel lite senare i maj. :)

chillade ett tag med martina & ann-lo i solen efter detta & sen var det bussen heem.

förreeesten, så fick jag hem ett röstkort inför regionvalet 15 maj, alltså jag börjar bli gammal nu. får rösta & grejer!

& aaaaah peace and love & håkan närmar sig :)



pyssssss sålänge







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide