by.your.side

imorses när jag vaknade kände jag mig såå sjuk. men åkte till skolan ändå!
halsen känns inte bra alls, varför blir det alltid så innan vi ska ha spelningar i skolan? nästa vecka är liksom julproduktionsvecka.. spelningar varje dag förutom måndag.
åh jösses, och idag hade jag körsång B och sånglektion. så har inte direkt sparat på rösten..
bilder på mig och becka idag när vi övade stämmor inför låtar nästa vecka, erik agerade smygfotograf
nu ska jag försöka kurera mig lite..
kram / n

Kommentarer
Postat av: säl

Vad kurvig du ser ut på bilden!

2011-12-08 @ 16:00:37
Postat av: natalieeee

haha du kunde lika gärna skrivit tjock din säl!!

2011-12-08 @ 16:22:57
URL: http://natalieander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide