liten bildbomb från idag

Dagen började med att jag sprang ikapp en buss, alltså, viftandes och sådära. Ingen bra start direkt med andra ord. Sedan var det Gehörs & musiklära på Mop, brukar man alltid bli på bättre humör av. Hade typ tre timmar rast sedan, och då tog jag och becka rätt mycket kort!
sweet little rebecka


































and mehe

så söt!! i våran väntan på veg-maten på stadt.. :)




efter rasten/maten så hade vi ljudproduktionsteknik, redigerade klart våran låt i logic och nästa gång ska vi lära oss att mixa!

nog om denna dag! Imorn åker jag hem till kvänum, ska träffa underbara personer! ♥

och jag är förkyld, så ska inte sjunga nånting i helgen. Det blir svårt. Men MÅSTE bli frisk till nästa vecka så man kan repa och framför allt sjunga på familj/vänner-konserten..

bye so länge
/ n a





Kommentarer
Postat av: martina

åh! ville med vara i skolan!! är med sjuk och har spelning imorgon :(

2011-02-04 @ 19:03:43
URL: http://mtina.blogg.se/
Postat av: natalie

aaw krya på dig martinis, hoppas det går bra ändå! <3

2011-02-04 @ 20:15:26
URL: http://natalieander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide