min lördag (yesterday)

tjo tjo, då har man landat i ldkp igen efter en myshelg i kvänum. körde faktiskt hem woho.
iallafall, skulle berätta lite om min gårdag som började med att älsklingen min hämtade mig tidigt och vi åkte till k-town var där och hade det väldigt bra & vi spelade alfapet bland annat ;) det är faktiskt kul!

nu när jag tittar noga tror jag faktiskt j har fuskat - "änr*d", vad är det för ord :p nåja!

på kvällen träffade jag som jag skrev igår mina töser, och vi satt väldigt länge på pizzerian som alltid ;p när vi sedan gick ut därifrån och vandrade på kvänums gator trampade jessica rakt i en is-vattenpöl. vilket blev lite av kvällens höjdpunkt, jiiisus vad vi skrattade!

here they aare
amanda & jessica
& emma :)



imoooorn är det back to school, ska försöka fixa en tid på tandregleringen innan också..

fortsatt trrrevlig söndag.

pyss

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Alltid lika kul att se mina töser! :d HAHA aa det va verkligen kvällens höjdpunkt xD

2011-02-06 @ 23:33:16
URL: http://texkex.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide