sportlovet.

Hej där, var ju ett tag sen! Har inte känt för att blogga så mycket på lovet har väl haft lite grejer för mig och sisådära!
Lovet började gaanska segt får man väl ändå säga, eller jag minns inte egentligen? Jaja! Roligare blev det när syrran kom på besök och vi hade en heldag på torsdagen, hon gjorde slingor i håret på mig, jag följde med henne till tandis bland annat!


sofie at the dentist

fredagen var också en härlig dag! med både syster och pojkvänner med middag & spel på kvällen. MYS



lördagen spenderas i kvänum med allihopa, vi hade hyrat idrottshallen så det blev lite badminton och fotboll där. Så lite har jag allt sportat under lovet ;)

söndagen blev lugn med lite filminspelande :p


det var väl min roliga del av lovet!

/ räk a


Kommentarer
Postat av: säl

kan du inte lägga upp filmen! haha

2011-02-21 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide