imagine.

hej där hej där.
min måndag har sett ut på följande vis! ljudteknik vid niosnåret sådär och två timmar framåt, lärde oss om Equalizer. Meningen att man skulle lära sig iallafall. Hm, ja grejen med denna lektionen var att det verkligen stank avlopp i den salen. Folk skyllde på varandra åt höger och vänster att de "släppt väder", men tror det var fel på nån ventilationsgrej eller nåt, för det var liksom konstant. Usch usch. Kallt var det med. Skitkallt.

här är mina damer på ljudtekniken :)



seeen hade vi ensemble! repade vidare på låtarna inför konserten i februari + fick en ny låt, jag ska sjunga på två & spela synt på två låtar. trevligt trevligt!

efter skolan när jag kom till stan rusade jag iväg till deNimes, för butiken skulle tydligen upphöra och rea på allt. Men köpte faktiskt inget där.. istället gick jag och köpte kavajen på H&M jag lade upp en annan dag :)) och tishan på gina.
hej vad det går bra med min budget!

und mich denna dag!


Efter den lilla shoppingen i staan, så har jag mest spelat gitarr och lyssnat på john lennon. Ska spela & sjunga på en viskväll i götene på fredag så är ju bra om jag kan bestämma vad jag ska framföra.. :)

hejsålänge / n a






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide