mjukstart

i skolan idag, slutade 12.20, fast det gör jag ju varje tisdag iofs! hängde dock kvar lite längre och språkade med mina class mates. Sedan jag kom hem har jag krypit ner i soffan med en bok (morgan allings självbiografi "kriget är slut"), somnade såklart efter ett tag.. sen åt jag & ropade ut Singapore! till TV:n på 10 poängarn i På spåret, och var det rätt eller? Aa det var ju det!
Sedan kände jag röklukt.. gick ut i köket och ligger det inte två grytlappar och glöder och ryker på spisen då tro? Jo det gjorde ju det. Tur för mor min att jag var hemma och räddade oss från vad-det-nu-kunde-blivit.

& tur att jag tog min powernap vid rätt tillfälle.

Nä nu behöver jag lite seinfeld.


me today.

/ n


Kommentarer
Postat av: orolig säl

herregud det där kunde gått illa!

2011-01-11 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide