my day

Här kan man va.
Hej, kortkort skoldag idag 08-10.40, inte helt fel. Morgonmöte & körsång klarar man ju (:
Åkte hem och sov sen. Vet inte hur länge..DAMN lycka till med att somna ikväll.
Gjorde sedan misslyckade pannkakor, om inte den ena blev tjock och degig blev den andra ihopvikt och bränd. Det blev pannkaka av alltihop.
He-he

Målat klart min stora tavla också, tror jag är klar iallafall.. Här är den.

och här är jag while i'm painting


imorn blire lång dag, ska åka in tidigare till skolan och provsjunga/ansöka/vaddetnukallas till Octo Puellae tror jag.. inte för att jag har bästa rösten men kan ju prova :p

oj har ju läxa i samhäll kom jag på nu. eller så får det bli snabbplugg på bussen, som det brukar bli.
Mm.

ciao / na talie











Kommentarer
Postat av: martina

du har visst bra röst! (=

2011-01-19 @ 21:46:07
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide