.point the what's

ONSDAG;

Rätt seg dag, tråkig samhäll, matte, svenska, idrott. Låter tråkigt va?
Hände en annan klantig grej i skolan som jag stod för - låste in nycklarna i skåpet.. är ju hänglås på katedral så det var bara att leta efter nån som kunde klippa upp mitt lilla lås. Med en bamsetång. Lyckat!

har läst ut boken jag skrev om i ett annat inlägg, alltså "kriget är slut" av Morgan Alling. Rekomenderar! Nu har jag börjat läsa en liten bok av Bodil Malmsten, den är helt osammanhängande. Men jag ska läsa ut den ändå.


detta är jag för två minuter sen eller nåt, blött hår och lite sådära men det bjuder vi på idag.
säg hej till publiken.


& varför har jag röda naglar för? Fick ett litet infall i natt, först tänkte jag göra typ varannat finger, men kanske tur att jag råkade göra två fingrar i rad och sedan väste fan för mig själv och fortsatte måla alla.

intressanta urdrag ur mitt liv.

/ n


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Du är så duktig så! :D

2011-01-12 @ 20:19:50
URL: http://mendaniel.blogg.se/
Postat av: säl

din lilla läslus!

2011-01-12 @ 21:05:02
Postat av: annlo :)

svar: haha jaa det var det ;D

2011-01-12 @ 22:04:43
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide