something you've got to find


jag
har ikväll undvikit att titta på handbolls-vm eftersom jag blir så jäkla uppstressad av det och istället såg jag ett program på 2:an om lycka, får fyra av fem bananer eller nåt. längtar tills jag kommer hem från skolan imorn, känner att det kommer bli en lång dag. Fan har jag blivit gammal? det bästa i mitt liv är att få sova känns det som. Älskar att sova några timmar runt 5-6 sådär, nej jag är ju inte pensionär.
Kanske är det vintermörkret jag ska skylla på som alla andra gör. Men det är ju så att när julen är över kan kylan och mörkret gärna dra och komma tillbaka lagom till kvänums julmarknad nästa år.
Ett önskemål att lägga i min obefintliga önskelåda.


godnat.t

 

 







Kommentarer
Postat av: trött säl

jag skyller på mörkret!

2011-01-19 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide